Haber Detay

Formula 1’in çok konuşulan yeni logosu



Formula 1’in çok konuşulan yeni logosu
28 Kas

Formula 1’in çok konuşulan yeni logosu

Formula 1’in çok konuşulan yeni logosu

Liberty, Formula 1’i satın aldığından beri yaptığı değişikliklerle adından söz ettiriyor.

Formula 1 şirketi logo değişikliği için çalışmalara başlamıştı. Yeniliğin ilk adımını atanlar Formula 1’in pazarlama müdürü Ellie Norman, Wieden ve Kennedy ajansı. İlk olarak F1’in logo seçeneklerini üçe düşürmüştü.

Norman, yeni logo için görsel mirasa saygı gösterecek daha büyük bir hedef kitleye hitap etmek için köklü bir yenilik gerçekleştirmek istediklerini açıklamıştı. Üç logonun içinden istedikleri görüşü barındıran en uygun logoyu seçtiler. İşte yeni logo.

Logoda göze çarpan ilk şey tek renk kullanılması ve sadeliği. 2018 yılında yeni logoyu kullanmaya başlayacaklarını açıkladılar.

Logonun değişmesiyle birlikte farklı fikirler ortaya çıktı. Bir taraf F1’in eski logosu amaçlanan düşünceyi karşılamıyor olabilir ama F1’in en önemli simgesi olan logonun değişikliğin iyi olmayacağını düşünüyor. Öbür taraf iste değişikliğin iyi olacağını düşünse bile yeni logonun beklentileri karşılamadığı düşünceleri yüksek. Yeni logonun CNN ve ESPN’in logolarına benzediğini düşünenlerde var.

Hal böyle olunca sosyal medyada alay ve tartışma konusu oldu bu yeni logo.

“Yeni F1 logosu musluğa benziyor.”

“Bu nedir böye, F1’in yeni logosunun tasarımı çok kötü. Daha iyi bir şey olmasını beklerdim.

“Görüşürüz eski F1 logosu. Merhaba yeni F1 logosu.”

Sizin fikriniz ne? Bu yeni logo için.

 

etiket: logo, f1 yeni logo, formula bir yeni logo, yeni logo, merak edilenler, formula 1,